Popis produktu
Základní přednosti motorů Snow ThorX:
Systém OHV
Zapalovací svíčka i ventily jsou u tohoto systému (na rozdíl od systému SV) umístěny přímo nad pístem, v centru spalovacího prostoru, tj. v poloze, která zaručuje nejúčinnější zapálení a prohoření směsi paliva se vzduchem. Výsledkem jsou nižší spotřeba paliva, nižší emise a lepší průběh točivého momentu než u motorů se systémem SV.
Vložka válce z šedé litiny
Píst a pístní kroužky se velmi podobají těm používaným v automobilovém průmyslu. Díky použití vložky válce s šedé litiny se výrazně zmenšuje opotřebení, snižuje se spotřeba oleje motoru a výrazně se prodlužuje jeho životnost.
Kliková hřídel z kované oceli
Tento materiál má mnohem lepší poměr pevnost/váha než běžně používaná litina. Pro motor to znamená jednoznačně delší životnost.
Vačková hřídel z litiny
Velmi kvalitní druh litiny používaný u motorů MTD má jednoznačně lepší pevnostní parametry a delší životnost než běžně používané komponenty z polyamidu (nylon).
Heavy Duty ložiska klikové hřídele
Tyto průmyslová ložiska odolávají daleko lépe většímu zatížení a jsou méně náchylná k otěru způsobeného kontaminací oleje nečistotami nebo dokonce nízkým stavem oleje v klikové skříni.
Vyvažovací hřídel (pro typ Snow ThorX 90) Vyvažovací hřídel je vyroben z litiny a je na něm excentricky umístěné závaží, které účinně vyvažuje vibrace vzniklé pohybem pístu, klikové hřídele a ojnice. Motor běží jemněji a má vyváženější chod s minimem vibrací.
230V elektrický startér (mimo M 53, M 56, M 61)
Z dlouholeté praxe vyplývá, že systémy, které pohání startér pomocí 12V baterie jsou za nízkých teplot neúčinné. Baterie nemá dostatek kapacity nastartovat stroj za teplot pod bodem mrazu. Frézy MTD a Yard-Man používají výhradně startér na 220V. Po připojení na běžnou zásuvku frézu lehce nastartujete stisknutím tlačítka. Jakmile je jednou motor teplý, lehce ho kdykoliv znovu nastartujete pomocí startovací šňůry.
Mechanický regulátor otáček motoru
Kontroluje otáčky motoru a vyznačuje se rychlou reakcí na náhlé změny v zatížení motoru, které jsou při odklízení sněhu běžné. Výsledkem je plynulý a bezproblémový přísun výkonu od motoru.
Dekompresní ventil
Minimalizuje sílu potřebnou k překonání komprese motoru při ručním startování a přispívá tak k velmi pohodlné obsluze stroje. Chod startovací šňůry je tak rovnoměrný po celé délce a na vytažení šňůry je potřebné minimální úsilí.
Ruční sytič a nastřikovací benzínová pumpička
Nejspolehlivější řešení bezproblémového a snadného startu při teplotách pod bodem mrazu.
Elektronické zapalování
Indukční zapalování je pro použití za nízkých teplot ideální, protože vytváří déle trvající jiskru, nutnou k snadnému a spolehlivému startu i za nízkých teplot.
XXL hrdlo olejové nádrže a měřící tyčka hladiny oleje
Pro snadné dolévání oleje a kontrolu hladiny oleje i ve ztížených podmínkách.
XXL hrdlo nádrže na benzín
Dovoluje snadné doplnění paliva i bez použití trychtýře. Robustní uzávěr nádrže dovolí bezpečné dotažení bez rizika přetočení závitu (nebezpečí při sníženém citu při použití rukavic).
Ergonomický ovládací panel
Všechny ovládací prvky motoru jsou ergonomicky seskupeny na levé straně motoru. Všechny ovladače jsou dostatečně dimenzované, aby umožňovali snadnou obsluhu i v rukavicích.
XXL rukojeť startovací šňůry
Velká pohodlná rukojeť pro snadné startování motoru v rukavicích.
Výkonný tlumič výfuku s ochrannou proti popálení
Nový dvoukomorový tlumič výrazně potlačuje hluk motoru, což uvítá nejenom uživatel stroje, ale i sousedé v okolí
Nový systém pásového pohonu
Oproti původnímu tvaru pásového pohonu, který umožňuje mnohem lepší balanční systém se s frézou mnohem lépe manipuluje.
Nový balanční systém
|
- má nově místo tří poloh čtyři!
1. poloha s těžištěm vepředu, pro těžký a tvrdý sníh.
2. poloha s těžištěm uprostřed pro normální sníh.
3. poloha s těžištěm vzadu pro práci na nerovném podkladu
4. poloha je určená pro transport.
|
Novinky u fréz MTD Optima
Frézy ME 66, ME 76 a ME 66 T z řady MTD se mohou nově od roku 2013 kasat titulem Optima. MTD převzalo několik osvědčených prvků od produktů z řady Cub Cadet.
|
Easy-Turn steering
- na frézách MTD Optima nově posilové řízení převzaté z řady Cub Cadet, díky kterému nebude zatáčení žádný problém!
|
|
Čtyřsměrný ovládací joystick
- Na frézách MTD nově i joystick ovládající směr, i úhel odhozu sněhu pro preciznější práci.
|
Kola/vzorek: |
Pásy, Track-Drive |
Posilové řízení: |
ANO, Easy-Turn Steering |
Aretace chodu šneku: |
ano |
Balanční systém: |
ano |
Elektrostartér: |
ano |
Hmotnost: |
110 kg kg |
Motor: |
MTD ThorX 80 OHV, 4-takt |
Nádrž: |
benzin 4,7 / olej 1,1 |
Nastavení komínu: |
joystick (2 směry) |
Objem motoru: |
277 ccm |
Otočný komín: |
200° ° |
Pojezd: |
ANO - 6 rychlostí vpřed a 2 rychlosti vzad |
Power steering: |
ano |
Pracovní výkon: |
5,4 kW/7,3 HP |