Velká, 12’’ kola zajišťují snadné překonávání terénních nerovností, široký rozchod kol a nízké těžiště zvyšují stabilitu soupravy v terénu. Samozřejmostí je uložení nábojů kol v kuličkových ložiscích pro delší životnost a lepší odvalování kol i při využití maximální nosnosti. K tomu přispívá i dezén pneumatik VARI ROAD TRACK. Disk kol je obohacen o prolisy, čímž získal ještě větší tuhost a odolnost pro jízdu v terénu. Přívěs je vybaven velkými bubnovými brzdami s nožním ovládáním pedálem, ruční parkovací brzdou a komfort je zajištěn odpruženou podélně nastavitelnou sedačkou. Jeho předností, oproti předešlé generaci, je nová korba s kolmými bočnicemi a robustním zajištěním výklopného zadního čela, které lze odendat. Na bocích korby přívěsu jsou čtyři kotvicí oka, určená pro snadné přikurtování nákladu. Přívěs je osazen kompletní sadou odrazek. Na přívěsu je i příprava pro instalaci předního pomocného kolečka.
Oj pro přívěs ANV-500 není součástí návěsu.
Vyklápěcí přívěs ANV-500 je schválen Ministerstvem dopravy a spojů ČR pro provoz na veřejných komunikacích III. a IV. třídy v soupravě s jakýmkoli malotraktorem, což je velká výhoda pro vlastníky starších strojů. Svůj dosavadní malotraktor s nově zakoupeným přívěsem ANV-500 tak můžete legálně provozovat na uvedených komunikacích. Technické osvědčení si vyžádejte u svého autorizovaného prodejce VARI při zakoupení přívěsu. Vystavení technického osvědčení je zpoplatněno.