Poraďte se s profesionály: Po-Pá: 10-18 hod 604 169 665

Přívěs ANV-500 + Skříň převodová DSK-317.1/S + Pohonná jednotka PJGCVx200 + Tažná náprava TN-GLOBAL + Závěs Z-01 + Oj pro přívěs ANV-500

Vyklápěcí přívěs ANV-500 s kolmými bočnicemi je skvělým pomocníkem pro všechny zahrádkáře, pěstitele, farmáře či komunální služby. Díky vysoké nosnosti s ním odvezete spoustu materiálu. K přívěsu ANV-500 je potřeba přikoupit oj.Inovovaná převodová skříň osvědčené konstrukce má odolnou litinovou skříň, ozubená kola a šnekové soukolí pracující v olejové lázni.Pohonná jednotka PJGCVx200 s novým motorem HONDA GCV200 slouží k pohonu převodových skříní VARI a přímo připojitelných strojů.Tažná náprava TN-GLOBAL slouží k pojezdu malotraktorů VARI IV GLOBAL. Nasazuje se na výstupní šestihranou osu jednoosého malotraktoru a zajišťuje se dvěma zajišťovacími čepy.Závěs Z-01 slouží k připojení vozíků ANV-380 a ANV-400, montážního stojanu SM-01 a nosiče radličky s radličkou N-3 k malotraktoru VARI IV a VARI GLOBAL.Oj pro návěs ANV-500 je určen pro připojení přívěsu ANV-500 k závěsu Z-01. Celý popis

Profi servis Zdarma

Kód NAMIR: k62914

Dodání do 14 dnů
Cena dnes
86 440 Kč vč. 21% DPH
71 434 Kč bez DPH
Nyní v akci Profi servis Zdarma
Získáte zdarma
Profi servis NAMIR
Profi servis NAMIR
více o dárku

Popis produktu

Velká, 12’’ kola zajišťují snadné překonávání terénních nerovností, široký rozchod kol a nízké těžiště zvyšují stabilitu soupravy v terénu. Samozřejmostí je uložení nábojů kol v kuličkových ložiscích pro delší životnost a lepší odvalování kol i při využití maximální nosnosti. K tomu přispívá i dezén pneumatik VARI ROAD TRACK. Disk kol je obohacen o prolisy, čímž získal ještě větší tuhost a odolnost pro jízdu v terénu. Přívěs je vybaven velkými bubnovými brzdami s nožním ovládáním pedálem, ruční parkovací brzdou a komfort je zajištěn odpruženou podélně nastavitelnou sedačkou. Jeho předností, oproti předešlé generaci, je nová korba s kolmými bočnicemi a robustním zajištěním výklopného zadního čela, které lze odendat. Na bocích korby přívěsu jsou čtyři kotvicí oka, určená pro snadné přikurtování nákladu. Přívěs je osazen kompletní sadou odrazek. Na přívěsu je i příprava pro instalaci předního pomocného kolečka.

Oj pro přívěs ANV-500 není součástí návěsu.

Vyklápěcí přívěs ANV-500 je schválen Ministerstvem dopravy a spojů ČR pro provoz na veřejných komunikacích III. a IV. třídy v soupravě s jakýmkoli malotraktorem, což je velká výhoda pro vlastníky starších strojů. Svůj dosavadní malotraktor s nově zakoupeným přívěsem ANV-500 tak můžete legálně provozovat na uvedených komunikacích. Technické osvědčení si vyžádejte u svého autorizovaného prodejce VARI při zakoupení přívěsu. Vystavení technického osvědčení je zpoplatněno.

Příslušenství

 

VÝHODY

  • nosnost 500 kg
  • korba s kolmými bočnicemi
  • zajištění zadního čela pomocí uzávěrů bočnic pro autopřívěsy
  • odpružená ergonomická sedačka
  • bubnové brzdy – 160 mm
  • pneumatiky z vysoce odolné směsi
  • pevné prolisované disky
  • uchycení disků automobilovými maticemi (kuželová hlava)
  • možnost vystavit technické osvědčení pro komunikace 3. a 4. třídy
  • možnost dokoupit zvýšenou nástavbu pro převoz lehkého a objemnějšího materiálu např. sena či větví

Ve své spodní části zcela vodotěsná díky unikátnímu kazetovému vícebřitému guferu, které je u malotraktorů použito vůbec poprvé. Nové řešení výstupní hřídele převodové skříně umožňuje rychlou výměnu tažné nápravy TN-GLOBAL za kypřicí nože rotavátorů KUK nebo KUR bez použití nářadí.

Převodová skříň má tři rychlosti vpřed a zpátečku, které se řadí pomocí řadicí páky, takže nemusíte složitě přehazovat klínové řemeny jako u konkurenčních výrobků.

První rychlostní stupeň se využívá např. při orbě, přípravě půdy pro sázení brambor nebo tahání nákladu v těžkém terénu nebo do kopce.

Na druhý převodový stupeň můžete jezdit s připojeným vozíkem a odvézt např. dříví z lesa nebo odhrnovat sníh shrnovací radlicí. Na „dvojku“ se provádí i kypření půdy rotavátorem.

Třetí rychlostní stupeň je určen k rychlým přesunům malotraktoru s vozíkem po zpevněných cestách.

Při polních pracích lze využít geniálního pomocníka - kolík pro aretaci rychlostí. Jestliže jej v poloze neutrálu („0“) zasunete, lze zařadit pouze první rychlost („1“) a zpátečku („R“), což výrazně usnadňuje a zjednodušuje obsluhu malotraktoru např. při orbě.

K pohonu převodové skříně lze použít nové pohonné jednotky VARI GLOBAL nebo původního VARI systému.

Máte doma starou převodovku, třeba i zadřenou? Vyměňte ji za novou v rámci šrotovného.

Pohonná jednotka PJGCVx200 je určená pro malotraktory VARI GLOBAL, lze ji však použít na veškeré převodové skříně a podvozky TERRA-VARI od počátku výroby v r. 1969.

Pohonná jednotka je osazena motorem HONDA GCV200 nové generace, který splňuje přísné emisní normy EURO 5. Hliníková příruba má antivibrační připojení řídítek, díky čemuž jsou minimalizované vibrace v madlech. Na madlech jsou gumové gripy se vzduchovými komorami, které tlumí mikrovibrace do dlani. U řídítek je kladem velký důraz na ergonomii a pohodlí obsluhy. Výškové i stranové nastavení řídítek lze provézt z místa obsluhy. Díky hmotnosti cca 20 kg je pohonná jednotka snadno přenosná na jiný podvozek, popř. pro uskladnění či převoz. Součástí pohonné jednotky je také třičelisťová odstředivá spojka.

Podrobné informace o motorech Honda se dočtete v článku Motory HONDA.

 

VÝHODY

  • nový 4-taktní motor HONDA GCV200
  • nízká spotřeba paliva cca 0,8 l/hod.
  • emisní norma EURO 5
  • snadné startování
  • rozvod ventilů OHV
  • antivibrační systém
  • řídítka nastavitelná výškově i stranově z místa obsluhy
  • automatická odstředivá spojka 80 mm

Tažnou nápravu tvoří 12" šípová kola s dezénem pneumatikem VARI FARM TRACK pro lepší záběr a poloosy včetně spojovacího materiálu pro připojení na dlouhou osu převodovky DSK-317.1/S. Lze ji velice snadno a bez nářadí vyměnit za kypřicí ústrojí, a přestavět tak malotraktor na rotavátor přímo na poli. Kola mají vylepšené ovládání aretace západky volnoběžky, takže lze snadněji měnit režim pojezdu kol. Do ráfků kol tažné nápravy lze namontovat přídavná vnitřní závaží, hmotnost plně osazené nápravy je 95 kg. Pro ještě lepší adhezi při orbě nebo jiných půdních pracech v nejtěžších podmínkách lze kola osadit orebnými návleky, pro práci se sněhovou radlicí, popř. do lesa slouží sněhové řetězy.

Boční oko závěsu slouží k připojení opěrné nohy ON-01.

Není součástí přívěsu ANV-500.

Parametry

Hmotnost: 2,5 kg kg
Objednací číslo: k62914
Výrobce: Komplety VARI VARI | Vše od VARI
Kategorie: Komplety VARI
Dostupnost: Dodání do 14 dnů

Poradna

Zatím nebyl přidán žádný příspěvek. Buďte první.

Vložit příspěvek

Související produkty

Cena dnes
4 990 Kč
4 124 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Cena dnes
2 790 Kč
2 306 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Cena dnes
4 490 Kč
3 711 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Cena dnes
3 890 Kč
3 215 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Cena dnes
4 720 Kč
3 901 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Cena dnes
1 190 Kč
983 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Cena dnes
1 290 Kč
1 066 Kč bez DPH
Skladem v externím skladu

Kamenná prodejna

Kňovice 2, Sedlčany

+420 604 169 665

Máme otevřeno
Po-Pá: 8-17 hod
So-Ne: zavřeno

Ukázat na mapě

 

U nás můžete platit:
Zboží vám dopravíme: