Poraďte se s profesionály: Po-Pá: 10-18 hod 604 169 665

Profi servis NAMIR

Kód NAMIR: 38235

Popis produktu

Profi servis Namir

Pokud si u nás zakoupíte zahradní traktor nebo sekačku vybraného modelu, pak k Vám při vyřizování reklamace v záruční době, přijede náš technik nebo smluvní technik a závadu odstraní na místě.Pokud tak nebude možné na místě stroj opravit tak  reklamovaný stroj odvezeme do našeho smluvního servisu a opravíme. Vaši reklamaci bude vyřizovat vyškolený technik v našem servisu NAMIR či jiný autorizovaný prodejce.

Technik jezdí jen po dobrém terénu (asfalt) nebo podobný materiál kam dojede naším autem.

Profi servis zaručuje svoz výrobku v záruce do našeho či jiného autorizovaného servisu. Vztahuje se pouze pro zákazníky z České republiky a je podmíněný každoroční garanční prohlídkou provedenou servisem NAMIR.

Služba Profi servis je podmíněna nákupem oleje společně s traktorem pro výměnu oleje po 5 - 10ti motohodinách (výplach motoru). A každoročním garančním servisem.


Neuznané reklamace je možné vyzvednout osobně u nás na pobočce, nebo je mužeme  odeslat paletovou přepravou za obvyklou cenu našeho smluvního přepravce.

 

 

Tato rozšířená záruka je platná v případě nákupu stroje společně s olejem na zprovoznění + na první výměnu oleje po 5 - 10 motohodinách.

Velké stroje (traktory, ridery, atd... ) = 4 litry oleje.
Malé stroje (zahrad. sekačky, provzdušňovače , atd...) = 2 litry oleje.

Profi servis platí  jen do 150km od naší prodejny.  Na delší vzdálenosti pouze po dohodě se servisním technikem.

 

Poradna

Počet příspěvků: 2, poslední přidán 26.04.2020 07:55

sikora František, 26.04.2020 07:04

Zdravím.Při zakoupení elektrokola ve vašem obchodu (nebo E-shopu) v Praze 6, mi garanční prohlídku děláte pouze u vás? Bydlím v Třinci,proto se na to ptám,protože vozit kolo z Třince do Prahy není možno.Máte po republice nějaké pobočky,kde by bylo možno tyto prohlídky a servis provést? Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Namir.cz, 26.04.2020 07:55

Servisních míst je více jak 60 po ČR.

Branislav, 10.02.2019 18:44

Dobrý den. Při garančním servisu si stroj odvezete a následně přivezete? Nebo je nutné stroj přivézt k Vám. Jaká je přibližně cena garančního servisu včetně výměny oleje? Děkuji.. B.S.

Vložit příspěvek

Kamenná prodejna

Kňovice 2, Sedlčany

+420 604 169 665

Máme otevřeno
Po-Pá: 8-17 hod
So-Ne: zavřeno

Ukázat na mapě

 

U nás můžete platit:
Zboží vám dopravíme: