Jedná se o vysoce výkonnou tlakovou myčku s kvalitním čerpadlem. Vysoký tlak a průtok je vytvářený celokovovým čerpadlem s hliníkovým obalem, jehož hlavní výhodou je mnohem delší životnost než u elektrických čerpadel v porovnatelné třídě. Intenzitu čištění je možné řídit výběrem ze tří nerezových trysek, jejichž výměna je velmi snadná. Pro dávkování čisticího prostředku je myčka vybavena přisáváním a speciální pěnicí tryskou. Myčka je dále vybavena velkými pojezdovými koly, která usnadní manipulaci.
Nezávislost myčky nedefinuje jen benzínový motor, ale i možnost brát vodu ze zahradní nádrže, barelu nebo sudu. Pouze je potřeba, aby čerpadlo myčky bylo pod úrovní hladiny vody v nádobě, ze které je čerpána voda. Jen je potřeba "zavodnit" přívodní hadici. Myčka si pak bere vodu "samospádem". Je tedy možné čistit techniku (motorky, čtyřkolky, offroad, zahradní a zemědělskou techniku) téměr kdekoli.
Tlakovou myčku W3000V lze doplnit bohatým příslušenstvím viz SOUVISEJÍCÍ PRODUKTY níže.
VÝHODY
pouze pro čtyřtaktní pohonné jednotky VARI o průměru spojky 80 mm
Nová pohonná jednotka byla vyvinuta pro náročné zákazníky, kteří od svého VARI systému očekávají ještě větší výkon. Díky profesionálnímu motoru KOHLER COMMAND PRO o výkonu 7,75 a s litinovou vložkou válce máte k dispozici nejsilnější pohonnou jednotku VARI v historii.
Nový motor KOHLER COMMAND PRO CV224 se vyznačuje především vysokým krouticím momentem, ocelovou vložkou válce, olejovým čerpadlem, palivovým čerpadlem a filtrem a plnohodnotným tlakovým mazáním. Čtyřstupňový cyklonický vzduchový filtr zajišťuje přísun čistého vzduchu do sání, což je velká výhoda jak při sekání vysoké trávy, obracení sena i zametání. Techničtí znalci jej jistě ocení.
Pohonná jednotka PJCV224 byla vyvinuta k novému systému VARI GLOBAL, lze ji však samozřejmě použít také na starší VARI systém. Díky odstředivé spojce 80 mm a upínacím sponám zůstává zachována kompatibilita i s převodovými skříněmi starými 50 let.
Pohonná jednotka má přírubu s antivibračním připojením řídítek, díky čemuž je minimální přenos vibrací do řídítek. Řídítka mají nový design s důrazem na ergonomii a zvýšení tuhosti hlavního nosníku. Rukojeti jsou navíc zakončeny gripy se vzduchovými komorami pro tlumení mikrovibrací.
Výškové i stranové nastavení rukojetí lze snadno provést přímo z místa obsluhy. I přes silný motor je hmotnost kolem 25 kg, pohonná jednotka se tedy snadno přenáší. Součástí pohonné jednotky je automatická tříčelisťová odstředivá spojka.